Tuesday, April 21, 2015

Kaisa seiklused Alpides

Minul algas nüüd vaheaeg, mis kestab 2 nädalat! :) 
Esimeseks nädalaks oleme sõitnud mu hostema Agnesega külla ta õele ja ta õemehele, kes elavad linnakeses nimega Bourgoin-Jallieu, mis on Alpide regioonis. See on üks piirkond Prantsusmaal, kus ma kunagi käinud pole, seega ma olin väga excited siia tulla :) Sõit autoga Pariisist siiani võttis aega koos peatustega umbes 7 tundi, aga need tunnid möödusid üllatavalt kiiresti. Agnese õde ja ta mees on väga toredad, neil ülimõnus elamine ja Agnese õde teeb megaaahästi süüa, seega kõik on ok :D 

Jõudsime siia pühapäeval, seega eile, esmaspäeval saime rahulikult kaua magada ja peale lõunasöömist võtsime Agnese ja ta õemehega ette retke Aiguebelette järve äärde. Meie Agnesega olime autoga, õemees mootorrattaga. Sõit sinna võttis aega umbes poolteist tundi. Sinnasõites juba vajus mul karp lahti, sest mida kaugemale sõitsime, seda suuremaks mäed läksid. Ja seal järve ääres oli nii-nii ilus! 
Kohalejõudes tegime Agnese õemehega mootorrattaga järve ümber tiiru - nii cool oli, ma nägin nii palju ilusaid vaateid! 

Tagasi koju otsustasin sõita koos Agnese õemehega mootorratta seljas - mõtlesin, et ei tule iga päev ette võimalust sõita mootorrattaga Alpides! :) 


Mama, don't worry, näed, mul oli kiiver ja spets jope ja puha :))))))


























No comments: