Sunday, December 21, 2014

Jõulutunne pugenud põue :)

Kuna mu arvutilaadija viskas sussid püsti ja lihtsalt ei tee oma tööd enam, siis pole ma saanud ligi ka oma arvutile, et kirjutada siia blogisse midagi uut. (Õnneks on uus laadija minu poole teel, aitäh emps-paps :)) Aga mul tuli tuju kirjutada siia kõigest, mis vahepeal toimunud on ja seda saab telefoniga ka tehaaa :)

Koolis on kogu aeg väga tore ja lõbus :) Tundides mõikan rohkem, seega põnevam on, klass mul väga cool ja muude sõpradega ka tore tsillida. Kunagi alguses, kui ma keelt vähe oskasin, siis olid need 1-2 tunnised lõunapausid mulle tüütud, nüüd naudin neid täiega, sest see nagu väike puhkus keset päeva, kui saab sõpradega qualitytime'i veeta :D 
Kuidas mul koolis töökuse mõttes läheb? Prantslastel on siin kombeks pidada conseil de classe, kus osalevad klassijuhataja, mitu põhiainete õpetajat, paar lapsevanemat ja kaks klassiesindajat. Seal siis räägitakse klassi arengust üldiselt ja arutatakse ka iga klassiõpilase edukust individuaalselt. Minu kohta siis räägiti,  et olen aasta algusest saadik tublisti arenenud nii õppimise kui prantsuskeele oskusega ning et kõik õpetajad minuga rahul :D Mu keskmine hinne on 12.20/20. Aga ma kahtlen sügavalt, et see tõsi on :D 
Koolist veel nii palju, et prantsuse keele tundide raames on meid kaks korda külastanud üks näitleja ja  meil on temaga olnud kooliteatris tunnid, kus me olime paaridekaupa laval ja mängisime mingeid stseene ja ta juhendas meid. Väga-väga naljakad ja coolid tunnid olid :D 
Ja see neljapäev oli meil koolis tavalise lõuna asemel jõulueine, millest mulle sügisest saati räägitud on ja mida kõik pikisilmi ootasid :D Väga maitsev oli ja hästi palju šokolaadi sai, see oli põhiline :D 

Vahepeal oleme me koolis ka kahte filmi vaadanud, mis olid lihtsalt nii hämmastavalt head, et patt oleks nendest mitte siia kirjutada ja teile mitte soovitada. Inglise keeles vaatasime sellist filmi nagu "The Others", peaosas Nicole Kidmaniga ja ma olen siiani täiesti mindblown sellest filmist. See oli nagu õudusfilm, aga mitte selline ehmatav ja rohke verega, vaid pigem mängis sinuga psühholoogiliselt ja see plottwist seal lõpus, oh my oh my.
Siis vaatasime ajaloos filmi "The Pianist", mis rääkis ühe juudi elust Teise Maailmasõja ajal ja kuidas ta üritas end natside eest peita. Uskumatult hea film, väga hästi tehtud ja head näitlejad. Mina, kui totaalne ajaloofriik, kiidan heaks :D

Olen ka vaikselt võrkpallist sõltuvusse sattumas, nii meeldib! Neljapäeval koolis on lihtsalt mõnus peale pikka päeva sõpradega mängida ja meil äge treener ka :) Ülejäänud päevadel klubis mängides on ka väga-väga lahe, seal tunnen, et mul tehnika tõesti areneb ning lisaks mul tiimis nii toredad tüdrukud ja ülitore treener! Treener tegi mulle üllatuse ja nüüd mul isegi tiimisärk, kuhu minu nimi peale kirjutatud :P
Üks kord võrkpallist tulles eksisin totaalselt ära. Võtsin valelt poolt teed bussi, sest bussi suunaks oli Clamart, kus ma elan ja ma mõtlesin, et hullemal juhul teeb buss ringi ja ma jõuan samasse kohta tagasi. Aga ma eksisin :D Lõpuks olin ainuke inimene bussis ja kui buss polnud juba üle 5 min peatust teinud, siis sain aru,  et miski valesti. Siis järsku nägin, et buss keerab bussiparki sisse :DDDDDD Bussijuht lihtsalt polnud näinud ka, et ma veel bussis olin :D Lõpuks mitme ümberistumisega olin lõpuks poolteist tundi hiljem kodus. Mul pole siiamaani õrna aimugi, kus pärapõrgus  ma olin :D

Vahepeal olen veel käinud oma sõbranna Manoni sünnipäeval, oma sõbra Robini sünnipäeval ja ka Pariisis jõulušopingut tegemas :) Ahjaa ja see nädal oli meil paar päeva külas Leedu tüdruk Laura, kes oli minu hostpere vahetusõpilane umbes 5 a tagasi. Käisime temaga kolmapäeval Pariisis ja lõunat söömas. Ta on väga tore ja väga huvitav oli temaga rääkida,  et kuidas tema kogemus siin oli, sest ta käis samas koolis,  kus ma praegu käin ja tal oli sama klassijuhataja, kes mul on :)

Tegime Manonile sünnipäevaks sushit 







Maman Justine :))))




Üks reede lõppesid meil tunnid kell 10, seega läksime Camillega tema poole, ta õpetas mulle natuke kitarri (ma sain aru, kuidas tabsid toimivad, ülilihtne juuu!!!!!), siis sõime, rääkisime juttu ja vaatasime Black Swani. Väga tore oliii :) 

Ma Shouniiii 

Käisime Ann Mariiga jõulušopingut tegemas, laupäevane päev, Pariisi suurim kaubanduskeskus, seega inimesi oli väääga palju 

Ooooooo Champs Elysee

Otsustasime Ann Mariiga, et aitab naljast, lähme vaatame selle vaate sealt Triumfi kaare otsast lõpuks ära. Ooooooo vääga ilus oli! Kogu Pariis oli näha :)





Did you knooooow, et Triumfi kaare otsa peab treppidest ronima :P


 Jõulud Pariisis xP

Robini sünnipäev :)


 Nüüd on mul alanud jõuluvaheaeg, jõulutunne sees ja valmis kogu selleks foodfestiks!!!
Minult on hästi palju algusest peale küsitud, et kas ma lähen vähemalt jõuludeks koju tagasi, et perega olla jne. Kui ma siis ütlen, et see pole lubatud, siis ollakse üllatunud ja veidi kurvad, et kas see raske pole  ja kas ei igatse? Ausaltöeldes pole mul koduigatsusega siin kordagi probleeme olnud, aga see pole sellepärast, et ma ei igatseks oma pere või sõpru, vaid pigem ma lihtsalt üritan olla alati positiivselt meelestatud ja nautida kõike head ja neid vahvaid inimesi, kes mul siin on. Aga jõulud on aeg pere jaoks ja eks mul on veidi kummaline ja kurblik tunne sees, et ma ei saa pühi veeta koos oma perega nii, nagu ma olen seda eluaeg harjunud tegema... Oma kodu on ikka oma kodu ja oma pere ikka oma pere. Aga tuleb vaadata asja positiivsest küljest! Jõulud Pariisis väga ilusad (kuigi ilma lumeta) ja huvitav on näha, kuidas muul maal jõule tähistatakse ja kas on ka midagi teistmoodi :)
Jõulunädalaks tulebki kogu mu hostpere suguvõsa meie koju kokku, meid on siin lõpuks ilmselt väga palju. Mind kupatatakse oma toast välja, lähme noortega alla keldrikorrusele magama :D Täna kaunistame maja ära ja hakkame ettevalmistusi jõuludeks tegema :)

Oeh see tuli nüüd üks jube pikk postitus, aga mul lihtsalt tuli tuju kõik jutud südamelt ära kirjutada :) Kui keegi teine ei viitsi lugeda, siis mul vähemalt endal põnev lugeda mõne aasta pärast :D


Seniks ilusaid, rahulikke, armastust täis pühi ja nautige seda aega oma lähedastega! :)

Bisous, Kaisa



No comments: