Monday, December 1, 2014

I know what you did last November

Sau sõbrad :) 

Kukkus 1. detsember ja kukkus ka temperatuur. NII KÜLMAKS LÄKS JÄRSKU. Aga lund veel ei ole... Loodan, et siiski kasvõi mõneks päevaks tuleb siin lumi maha, kuigi mulle öeldakse siin, et ei tasu lootusi hellitada väga :D + kui siin lumi maha tuleb, siis põhimõtteliselt elu jääb seisma, lapsed tahavad koju jääda, transport ei sõida (Clamartis näiteks buss lühendab marsruuti, sest ta ei julge lumega mäest üles sõita) jne. 

Mul on vahepeal terve kuu jagu seiklusi jäänud teile jutustamata. Mul elu siin käima läinud, kogu aeg on midagi teha! 
Lisaks kooli võrkpallile käin nüüd ka päris võrkpallitrennis, kuhu mu klassiõde mind kutsus. Ja mulle väga-väga meeldib! :) Nüüd ongi kuidagi nii sattunud, et mängin võrku lausa 5 korda nädalas - esmaspäeval trennis, teisipäeval koolis kehalises tegeleme praegu võrkpalliga, kolmapäeviti trennis, neljapäeviti kooli võrkpallis ja reedeti jälle trennis. Päris hullumeelne :D Aga ma väga rahul, tänu sellele suurele kogusele võrkpallile olen ka saanud nii paljude uute toredate inimestega tuttavaks :) 

Keel on mul MEELETULT arenenud! Suhtlen ainult prantsuse keeles ja nüüd on mu keel juba nii hea, et saan sõpradega normaalselt vestlustes kaasa rääkida ja jumal tänatud, lõpuks ka nalja teha ning niisama lolli mängida. Viimase kuu aja jooksul on mulle nii palju öeldud, kuidas mu prantsuse keel juba nii hea. Niiet tõesti, kõik asjad, mida tahan, saan räägitud ja väga hätta ei jaa. Eks ikka tuleb palju vigu sisse, aga eks siis sõbrad ja pere parandavad  ning nii ma õpingi :)

Hiljuti sai mul siin 3 kuud täis! Tundub nagu jube pikk aeg, aga see on linnutiivul mööda lennanud. Ja ma olen nautinud iga hetke :) Mul on tõesti vedanud siin kõigega ja ma olen nii õnnelik! 

Kuna mul nüüd kuu aega kirjutamist vahele jäänud, siis siin on lihtsalt suur posu pilte, mis annavad pisikese ülevaate sellest, millega ma tegelenud olen :)

YFU grupiga käisime kokkamiskursusel, mu Ann Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3





Mu armsatega väike dinner :)

Jee got skills

Käisime hostõel külas, kes elab oma mehe ja lapsega Pariisist umbes 2,5 h kaugusel


Hostõelt Roxane'lt sain teada, et Prantsusmaal õpivad põhimõtteliselt kõik lapsed väikesena inglise keele tunnis ära fraasi ''Where is Bryan? Bryan is in the kitchen''. Seega ma otsustasin oma sõprade peal seda katsetada & tulemused siin: 








See on minu koolis selline ruum, kus saab niisama aega veeta, kui on vaba tund või peale lõunasööki vaba aega, ülimõnus :) Seal on telekas ka muide!!!



Koolisööklas ka jõulud hihiiiii


Mu sõbrantsik Camille tegi meie seltskonnale zumba-kursuse. See oli lihtsalt niii lahe ja ta oli reaalselt megahästi ette valmistanud kõik, muusika, liigutused, kõik-kõik & ta on ise hispaaniajuurtega, seega see oli justkui kirss tordile :D Tunniajane zumbatamine, ma olin pärast megaläbi :D Ja peale seda läksin veel pooleteisetunnisesse võrkpalli trenni ka. Õhtul lihtsalt varisesin voodisse :D 






Tegin enda juures filmiõhtu, sõime end oimetuks ja vaatasime Harry Potterit :D Õnneks ma koperdasin siin selleiste sõprade otsa, kes on sama suured (või isegi suuremad) Harry Potteri nerdid, kui mina :D

Pühapäevahommik Ann Mariiga

''Piparmündinäts pärast sööki, maasikanäts siis, kui ilusate poistega räägin''

YFU üritusel tegid kõik piparkoogimaja :) Nüüd mul ka jõulumeeleolu :) 
 Vot nii on lood siinpool sood :)

Bisous, Kaisa :)

No comments: